Az alábbi útmutatóban pontról-pontra bemutatjuk a lehetséges módokat, ahogy leadhatod a rendelésedet az Induljon a Banzáj! oldalán.

1. Telefonos rendelés:

A +36 70 216 9829-es telefonszámon tudod felvenni velünk a kapcsolatot. A telefonos rendelés leadásához légy tisztában az alábbi információkkal:

  • Rendezvényed pontos helyszíne (pontos leírás szükséges, fák, épületek, talaj stb.)
  • Milyen talajon lesz elhelyezve a sátor? (Amennyiben sátor is bérelve lesz.)
  • Rendezvényed pontos időpontja
  • Szükséges eszközök (előtte ellenőrizd le, hogy elérhető-e nálunk.)
  • Elérhetőségeid: email cím, telefonszám, SZIG szám

2. Weboldalon leadott rendelés – legegyszerűbb

A weboldalunkon leadott rendelés a legegyszerűbb és egyben leggyorsabb opció. Emellett egyedül ebben az esetben érvényesek az időszakos kedvezményeink. (Jelenleg is számos eszköz akciósan bérelhető.)

  1. A menü segítségével válaszd ki a kategóriát. (Sátor bérlés menüponton belül tudsz sátrat, éttermi eszköz bérlés menüponton tudsz éttermi eszközöket stb.)
  2. A kategória kiválasztása után válaszd ki a terméket, amelyet szeretnél kibérelni, majd kattints a „Kosárba tesztem”.
  3. Miután mindent kosárba helyeztél, kattints a jobb felső sarokban található kosár felirattal ellátott gombra.
  4. Ezután nézd meg a térképen, hogy pontosan hány kilométerrel található a városod Nagykátától. (A szállítási feltételekről és egyéb szállítással kapcsolatos infókról itt olvashatsz bővebben: Szállítási információk.)
  5. Ezután kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
  6. Töltsd ki az űrlapot az adataiddal, majd válaszd ki a fizetési módot. (Nem nagykátai cím esetén 30% foglaló szükséges, amely utalással és személyesen is téríthető.) – Ezzel kapcsolatban a rendelés leadását követően fog keresni a kollégánk.
  7. Végül kattints a „Rendelés leadása” gombra, majd várj kollégánk jelentkezésére. (legkésőbb 24 órán belül jelentkezünk.)

3. Emailben leírt rendelés

Emailben is leadhatod a rendelésedet. Ehhez nem kell mást tenned, mint a „hello [@] induljonabanzaj.hu email címre le kell írnod az alábbiakat:

  • Mikor lesz a rendezvény?
  • Hol lesz a rendezvény pontosan? (pontos leírás szükséges, fák, épületek, talaj stb.)
  • Milyen talajon lesz elhelyezve a sátor? (Amennyiben sátor is bérelve lesz.)
  • Mire lesz szükséged a rendezvényedhez? (Kérjük előtte nézd át a kínálatunkat.)
  • Amennyiben lehetséges, kérjük csatolj képet a helyszínről.
  • Küldd el az emailt.

Kollégánk 24 órán belül jelentkezik az ajánlattal.

Az ÁSZF minden formátumban leadott rendelés esetén érvényes, amelyről minden ajánlatkérőt tájékoztatunk a választott formátumnak megfelelően. Az ÁSZF ide kattintva olvasható el.

Általános tájékoztató bérléshez

  • A sátrainkat kizárólag felállítással, bontással adjuk bérbe. Tehát: Minden esetben mi állítjuk fel a rendezvénysátrakat.
  • Az egyes tételeknél megjelölt „alkalom” egység 3 napot jelöl alapesetben. Ez a minimumot jelenti, bizonyos esetekben, közös megegyezés alapján eltérünk ettől. (Pl.: Ha a rendezvényed szombati napra esik, akkor alapesetben pénteken, de szükség esetén akár már csütörtökön felállítjuk. Továbbá a bontás sok esetben nem vasárnap, hanem hétfőn vagy kedden történik. Ez extra költséget nem von maga után.)
  • Sátorbérlés esetén kérjük, hogy a sátor telepítésre szánt helyszínt gondosan készítsd elő. Lenyírt fű, letakarított beton, gallyazás és egyéb teendők.
  • Amennyiben lehetséges, az ajánlatkéréseddel együtt kérjük küldj képet a helyszínről, hogy kollégánk pontosan fel tudja mérni a kivitelezés lehetséges megoldásait.