Szállítási költségek és egyéb fontos információk
Az Induljon a Banzáj! sátor és rendezvényeszköz kölcsönző telephelye (és székhelye) Nagykátán található. Pontos cím: 2760 Nagykáta, Tüzelő utca 5.
A szállítás minden esetben az esemény előtt legalább 1 nappal történik, ha a megrendelő nem rendelkezik más módon. A szállítás pontos időpontja (1 órás intervallumban meghatározva) a rendezvényt megelőző 1 hétben kerül megállapításra. Erről telefonon és emailben is értesítjük a megrendelőt.
A lent olvasható szállítási költségeket összességében kell értelmezni, tehát a kétszer oda-vissza út díját jelölik. Minden esetben a két pont közötti, időben legrövidebb, autópályán megtehető utat vesszük alapul. (Tehát ilyen esetben a legrövidebb időt nézzük.)
Országosan szállítunk, az alábbi szállítási költségek mellett:
- 0-30 Km – Nagykátától: 9.990 Ft
- 31-50 Km – Nagykátától: 14.990 Ft
- 51-80 Km – Nagykátától: 22.990 Ft
- 81-100 Km – Nagykátától: 32.990 Ft
- 100 Km+ (Egyedi árazás, 32.990 Ft-tól): 32.990 Ft+200 Ft/Km
A szállítás pontja mindig Nagykátától értendő és a PONTOS szállítási címhez mérten számítandó.
Példa:
Így számolj, ha 100+ km-re található Nagykátától a kiszállítás címe: A szállítás címe Kaposvár, Dózsa György utca 1.
Ez a Google térkép szerint pontosan 257 Km-re van Nagykátától. A kiszállítás díja a következőképpen alakul: 257-100 (levonjuk a 100 Km-t, mert azt egységesen 29.990 Ft-ért szállítjuk oda-vissza.) Marad a 157, ezt megszorozzuk 200 Ft-tal, így a pontos szállítási költség Nagykátáról egy pontos Kaposvári címre 29.990 Ft+(157×200=31.400) Ez összesen mindössze 61.390 Ft. (Kétszer oda-vissza összesen.)
A szállítást teljesítő teherautó
A szállítás egy 3,5 tonnás kisteherautóval történik. Szélessége: 1,99m – Magassága: 2,72m, Hosszúsága: 5,3m.
Pakolási díj
Amennyiben sátor is szerepel a megrendelési listán és a kisteherautó és az állítás helyszíne között több, mint 15 méter található és a pakolást segítő molnárkocsinkat és egyéb eszközeinket nem tudjuk használni a terep adottságai miatt, a 15 méter feletti útra 1000 Ft/méter díjat számítunk fel.
Ez kizárólag abban az esetben aktuális, ha a pakoláshoz használt gurulós kocsinkat nem tudjuk igénybe venni a terep sajátosságai miatt.
Erről a díjról előzetesen, a szerződés megkötését megelőzően tájékoztatjuk a megrendelőt.
Foglaló
Amennyiben a rendelés írásos formában visszaigazolásra került részünkről, a visszaigazoló emailben olvasható adatok alapján tehető meg a foglalózás. Ez az email minden esetben a hivatalos email címünkről érkezik.
A foglaló az esetek többségében a bérlés végösszegének 30-40%-a.
Kaució
A bérlés összegétől és a bérelt tételektől függően kauciót állapítunk meg. Erről minden esetben előre, a szerződés aláírását megelőzően tájékoztatjuk a bérlőt.
A kaució összege 10.000 Ft – 100.000 Ft közötti összeg. (Készpénzzel és utalással is fizethető. Az utalásos kaucióból 2% tranzakciós költséget számítunk fel.)
Mosogatási szolgáltatás
Helyezd magad kényelembe a rendezvényed végén és bízd ránk a piszkos munkát, a mosogatást. Igény esetén lehetőséged van mosogatási szolgáltatást igényelni, így mosatlanul visszaszolgáltatni felénk az éttermi eszközöket.
Hogy néz ez ki a gyakorlatban?
Leszállítjuk az éttermi eszközöket mosottan, rekeszekbe rendezve. A rendezvény végén ezekbe a rekeszekbe kell visszahelyezni az éttermi eszközöket. Fontos, hogy mindegyik eszköz ugyanabba kerüljön vissza. A rekeszbe ne kerüljön ételmaradék. Végül pedig ezeket a rekeszeket szállítjuk el.
Mennyibe kerül?
Amennyiben nem csomagajánlatot választasz, a mosogatási díj 39 Ft/eszköz. (AAM)
Csomagajánlatok egységes mosogatási díjai:
- 25 fős esküvői, ballagási, nyári, őszi, általános csomagajánlat: 19.990 Ft
- 50 fős esküvői, ballagási, nyári, őszi, általános csomagajánlat: 24.990 Ft
- 100 fős esküvői, ballagási, nyári, őszi, általános csomagajánlat: 34.990 Ft
Eszköz sérülés/törés/hiányzás
Szinte minden rendezvényen előfordul egy-egy pohártörés, tányértörés, evőeszköz eltűnés és egyéb eszköz sérülés. Ezekben az esetekben a bérlő pótlási árat térít. Ezekről a díjakról IDE KATTINTVA tájékozódhatsz.
Nem tervezett tereprendezés
Fontos, hogy a sátor állításra kijelölt terület a;
- 4×5 méteres sátor esetében legalább 6×7 méter, a
- 4×10 méteres sátor esetében legalább 6×12 méter, a
- 8×10 méteres sátor esetében pedig legalább 10×12 méter legyen.
Ez a terület legyen;
- Tiszta, akadálymentes,
- Legalább 3,3 méter magasságban épület- és belógó növényektől mentes.
Amennyiben a sátor állításra kijelölt terület a kollégák érkezésének idejében nem áll készen a munka megkezdésére, segítünk a terep elrendezésében. Ennek díja 2.000 Ft/fő/megkezdett óra.
Előre nem tervezett takarítás
Az általunk leszállított eszközöket – amennyiben nincs egyéb megállapodás – a leszállításkori tisztasági és műszaki állapotban szállítjuk vissza. Amennyiben a telepítéskor nem tapasztalt, extrém szennyeződés található valamely általunk szolgáltatott eszközön, takarítási díjat számítunk fel, amely a szennyeződés jellegétől és az eszköztől függően 2.990-19.990 Ft közötti összeg.
Eszközök visszaszállítása
A szolgáltatási helyszínen minden esetben szükséges átvenni az általunk leszállított eszközöket. A sátrat, hűtőt, sörpadokat stb. ajánlott átvizsgálni, az éttermi eszközöket pedig megszámolni.
Ez azért fontos, mert visszaszállítás során a kollégáink minden esetben annyi eszközt keresnek a helyszínen, amennyi a bérlő által jóváhagyott átvételi bizonylaton szerepel.
Amennyiben hiány keletkezik, pótlási ár állapítható meg a hiányzó eszközökre. A pótlási árakról IDE KATTINTVA lehet tájékozódni.
Egyéb információk
Minden bérlés esetben az Általános Szerződési Feltételek-et, valamint a vállalkozás és a bérlő között keletkezett szerződést vesszük alapul. Ennek értelmében az ÁSZF az ajánlatkéréssel elfogadásra kerül.
Az Általános Szerződési Feltételeket IDE KATTINTVA olvashatod el. (A szerződési tervezetet az ajánlat visszaigazolásával együtt küldjük.)